1403-06-17 20:10
176
0
91319
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

شهدا مرد میدان‌های سخت بودند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان‌ گلستان با بیان اینکه شهدا مرد میدان‌های سخت بودند، گفت: ملت ایران فرهنگ اسلامی را در دنیا زنده کرده است، عظمت این عزت و اقتدار به برکت خون شهداست که باید قدر آن را بدانیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین امشب در جمع نمازگزاران مسجد اباعبدالله الحسین (ع) خیابان ایرانمهر گرگان با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای قیام خونین ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ شهرستان گرگان اظهار کرد: شهدا مرد میدان‌های سخت بودند. مردان واقعی میدان‌های مبارزه، مردم‌دوستی و ازخودگذشتگی هیچ‌گاه از ذهن ملت فراموش نمی‌شوند، مردم ما امتی هستند که در طول تاریخ حضوری کم‌نظیر داشتند و نشان دادند که همواره مردم میدان هستند.

وی تاکید کرد: ما در انقلاب اسلامی فقط یک یا دو مرد میدان نداریم، مردم میدان داریم، تفاوت انقلاب اسلامی با کشورهای دنیا در همین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان‌ گلستان با اشاره به اینکه همه مردم ایران اهل شجاعت، قیام، ایثارگری و گذشت هستند، افزود: این مردم همواره در برابر ظلم و دشمنان انقلاب اسلامی یک‌دست می‌شوند که در دنیا کمتر نظیر چنین ملتی را شاهد هستیم.

گرزین با اشاره به فلسفه ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ گفت: در چنین روزی مردم ثابت کردند که یک‌دست اهل قیام و مبارزه با ظلم هستند و هچ‌گاه از حق کوتاه نمی‌آیند.

به گفته وی؛ ۱۷ شهریور سالروز صدق ادعای مردم عزیز انقلاب اسلامی بعد از ۱۴۰۰ سال است که پای آرمان‌های اسلام محکم‌تر از گذشته ایستادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان‌ گلستان بیان کرد: در آن روز رژیم سفاک پهلوی مردم را به خاک و خون کشید اما این مردم از آرمان‌های خود عقب ننشستند، مردم مهمترین راه عزت، استقلال، امنیت و پیشرفت واقعی را فقط در مقاومت دیدند، درسی که از امام حسین علیه‌السلام گرفتند و به قیمت خون دادن‌شان پای انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و می‌کنند.

گرزین ادامه داد: مردم در مقابل تیر و گلوله دشمن ایستادند و کسی به آن‌ها وعده پست و پول نداده بود آن‌ها برای معامله و بشارت مادی جان خود را کف دست نگرفتند.

وی گفت: بعد از ۱۴۰۰ سال از ظهور اسلام آن امتی که ائمه اطهار دوست داشتند تشکیل شده است، امت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با درس گرفتن از تاریخ و تجربیاتی که به دست آوردند نشان دادند تنها راه عزت فقط در مقاومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان‌ گلستان بیان کرد: ما باید مقاومت کنیم تا بتوانیم همه بشریت را نجات دهیم. اسلام به دنبال نجات مظلومان جهان است و این رمز ماندگاری مکتب اسلام محمدی محسوب می‌شود.

گرزین با اشاره به اینکه ملت انقلابی ایران در درس‌های مکتب اسلام شاگرد اول شدند، گفت: این ملت پای شعارهای اسلام ایستادند، این منبرها و تریبون‌ها و این دل‌ها بعد از ۱۴۰۰ سال در خانه‌های خدا حول یک محور دلدادگی جمع می‌شوند و شعار هیهات من الذله هیچ‌وقت از گوش‌هایشان پاک نمی‌شود.

وی بیان کرد: مردم ما سخت‌ترین فشارها را در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی به خود دیده است، دشمن همه نقشه‌هایش را به کار گرفت تا این ملت را از راه به بیراهه ببرد. اما چنان سیلی خورده است که به آن هم اعتراف دارد. ملتی که نه پیغمبر دیده نه امام زمان دیده اما انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان‌ گلستان  افزود: دشمن در ۴۵ سال انقلاب اسلامی انواع و اقسام تحریم‌های تاریخ را علیه انقلاب اسلامی وضع کردند، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ما را شهید کردند، دانشمندان کشورمان را ترور کردند، سردارمان را شهید کردند اما این انقلاب اسلامی همچنان پابرجاست.

گرزین ادامه داد: ۳۶ کشور دنیا در هشت سال دفاع مقدس مقابل ایران آمدند اما ملت ایران ایستادگی کرد چون تنها راه کنار زدن ذلت را در مقاومت می‌دانستند و می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین جوان افسرده دنیا معادل ۴۵ درصد در ژاپن است، گفت: بالاترین مصرف فیلم‌های مبتذل و غیراخلاقی را مردم ژاپن دارند، اما مردم ما یاد گرفتند که به قیمت ذلت فایده‌ای ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان‌ گلستان ابراز کرد: مردم ما آموزه‌های قرآن را باور دارند. به این نتیجه رسیدند رسیدن به مواهب دینی و دنیوی اگر در مسیر صراط الهی ایستادگی کنند خدا دنیای آنها را آباد می‌کند.

گرزین گفت: مردم باور کردند که شیطان خیرخواه آن‌ها نیست و نماز انسان را از منکرات دور می‌کند یکی از آثار نماز جلوگیری از فروپاشی خانواده است.

وی ادامه داد: مردم به یقین رسیدند تنها راه عزت، مقاومت است، اسلام دین زورگویی و اجبار نیست بلکه به دنبال صلح و آزادی تمام آزادیخواهان جهان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان‌ گلستان گفت: مردم در پنجم آذر گرگان و ۱۲ دی گالیکش در مقابل ظلم ایستادند و این ایستادگی محدود به ۱۷ شهریور نشده است.

گرزین با اشاره به اینکه وعده خدا حق است، افزود: کسانی که دین خدا را یاری کنند به طور یقین پیروزی نصیب آن‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: به زودی تحقق وعده‌های حق و پیروزی جبهه حق را خواهیم دید. جبهه مقاومت چنان قدرت و گسترشی پیدا کرده که چهارمین ارتش تا بن دندان مسلح دنیا هم نمی‌تواند در غزه آن را از بین ببرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان‌ گلستان گفت: به زودی ان‌شاءالله اراده جبهه حق بر آن‌ها غلبه خواهد کرد با همین ایستادگی و مقاومت شاهد پیروزی‌های بزرگ جبهه حق خواهیم بود.

گرزین افزود: امروز در تلاویو ‌مردم پرچم کشورشان را آتش می‌زنند و ۱۰ ماه بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند و حاضر نیستند دست از عدالت و استقامت بردارند و رهبر انقلاب اسلامی در نامه‌ای به جوانان غرب می‌فرماید که شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران فرهنگ اسلامی را در دنیا زنده کرده است، گفت: عظمت این عزت و اقتدار به برکت خون شهداست که باید قدر آن را بدانیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.